۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۷۰۹۶

خوردبين: کناره گيري کردم

سرپرست سرخپوشان پايتخت در خصوص کناره گيري اش از اين تيم، اظهار کرد: با سرمربي تيم هيچ اختلافي ندارم و با توافق سردار محمد رويانيان کناره گيري کردم. اگر دنيزلي مشکلي با من داشت حتما با خودم يا با باشگاه در ميان مي گذاشت، در صورتي که چنين چيزي اصلا صحت ندارد.
عصرایران ورزشی- محمود خوردبين گفت: پس از صحبت با مدير عامل باشگاه، از سرپرستي تيم محبوبم پرسپوليس کناره گيري کردم.
    
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، سرپرست سرخپوشان پايتخت در خصوص کناره گيري اش از اين تيم، اظهار کرد: با سرمربي تيم هيچ اختلافي ندارم و با توافق سردار محمد رويانيان کناره گيري کردم. اگر دنيزلي مشکلي با من داشت حتما با خودم يا با باشگاه در ميان مي گذاشت، در صورتي که چنين چيزي اصلا صحت ندارد و هرگونه خبر درخصوص برکناري‌ام از سوي دنيزلي را تکذيب مي کنم.

وي افزود: طي جلسه اي که با سردار محمد رويانيان داشتم، به دليل عمل جراحي که انجام داده بودم و سختي کار سرپرستي تيم، از مديرعامل باشگاه چنين درخواستي کردم و با توافق سردار رويانيان تصميم گرفتم از سرپرستي تيم پرسپوليس کناره گيري کنم و در کار سبک تري در خدمت باشگاه باشم.

محمود خوردبين در پايان تصريح کرد: در جلسه با مديرعامل باشگاه پرسپوليس، سردار رويانيان ضمن لطفي که نسبت به من دارند، گفت؛ با توجه به حضور بيش از چهل سال در تيم پرسپوليس و اينکه شما شناسنامه اين تيم مردمي هستيد بايد در اين باشگاه حضور داشته باشيد و به همين دليل قرار شد يک کار سبک تر را در باشگاه پرسپوليس انجام دهم.
برچسب ها: محمود خوردبین
ارسال به دوستان