۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۰
کد ۱۹۷۷۰۵
انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۰

فرودگاه کرکوک با کاتیوشا هدف قرار گرفت

منابع پلیس عراق در استان صلاح الدین اعلام کردند: بر اثر بمب کار گذاشته شده در کنار جاده ای در شرق تکریت یک رهگذر زخمی شد و خساراتی به گشتی عراق وارد آمد.

کشته و زخمی شدن نوزده نفر در مناطق مختلف عراق و دستگیری شمار دیگری از تروریستها به همراه کشف مقادیر زیادی مواد منفجره از مهمترین تحولات امنیتی عراق است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه السومریه، منابع وابسته به پلیس عراق اعلام کردند: در حمله افراد مسلح در منطقه "العدل" در غرب بغداد یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

همچنین در حمله افراد مسلح به منزل یکی از اعضای شورای بیداری در منطقه "اللطیفیه" در جنوب بغداد پنج نفر کشته شدند.

منابع مذکور در استان صلاح الدین عراق از کشته شدن یک نفر در حمله افراد مسلح در منطقه "طوز خورماتو" در نود کیلومتری شرق تکریت خبر دادند.

منابع وابسته به پلیس عراق در استان دیالی نیز اعلام کردند: افراد مسلح در ناحیه مندلی در شرق عراق، دو نفر را با ضرب گلوله از پای درآوردند.

منابع فوق همچنین از دستگیری پانزده نفر که شش نفر آنها از مظنونان حملات تروریستی بودند در مناطق مختلف استان دیالی خبر دادند.

منابع پلیس عراق در بغداد اعلام کردند: سه نفر از اعضای پلیس این شهر در اثر انفجار بمب کار گذاشته در مسیر عبور آنها در جنوب شرق بغداد زخمی شدند.

منابع وابسته به پلیس عراق در استان دیالی بیان کردند: در حمله افراد مسلح به فردی در روستای "سنسل" در شمال شرق بعقوبه، وی زخمی شد. درعملیاتی نیز، نیروهای امنیتی دو مظنون  تروریستی را دستگیر کردند.

از سوی دیگر منابع پلیس عراق در استان کرکوک از کشف یک جسد در جنوب کرکوک و حمله به فروگاه این شهر با سه موشک کاتیوشا خبر دادند.

منابع وابسته به پلیس عراق همچنین از کشف مقادیر زیادی مهمات در مسجد جامع الرحمن در منطقه "البصام" در منطقه ابوغریب در غرب بغداد  خبر دادند.

از سوی دیگر شورای استان بصره از نیروهای امنیتی خواست که طرح امنیتی ویژه ای را برای حمایت از شرکت کنندگان در مراسم ارتحال جانسوز پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) به عمل آورند.

منابع وابسته به پلیس استان بابل نیز اعلام کردند: بر اثر انفجار بمب در ناحیه اسکندریه در پنجاه کیلومتری بابل سه نفر زخمی شدند.

منابع نظامی از انفجار بمب در مسیر گشتی عراقی در غرب بغداد و وارد آمدن تلفاتی به این گشتی بدون تلفات جانی خبر دادند.

منابع پلیس عراق در استان صلاح الدین اعلام کردند: بر اثر بمب کار گذاشته شده در کنار جاده ای در شرق تکریت یک رهگذر زخمی شد و خساراتی به گشتی عراق وارد آمد.

خبر دیگر اینکه منابع پلیس عراق در استان بابل گفتند: نیروهای واکنش سریع و امنیت ملی عصر امروز در یک عملیات در منطقه المهناویه در شانزده کیلومتری شمال بابل دو مظنون به دست داشتن در وقایع تروریستی را به همراه کشف مقادیری مواد منفجره، بازداشت کردند.
ارسال به دوستان
کدام کشورها بیشترین درآمد را در جهان و خاورمیانه دارند؟(اینفوگرافی) قهوه به این ۷ دلیل عمر ما را طولانی می‌کند استاد دانشگاه تهران: مذاکره با اروپا را باید مقدمه مذاکره با امریکا قرار دهیم/ گفت وگو از طریق عمان و عراق جواب نداده پوستر معنادار سایت رهبری بعد از انفجارهای پیجری در لبنان پنج مکتب فلسفه در یونان باستان ویتامین D را هیج وقت اینگونه مصرف نکنید ارتقاء امنیت جوشکاران با طراحی یک ساعت مچی هوشمند «دولت مستقل بکتاشیه»؛ تشکیل حکومت شیعه اسلامی در قلب اروپا اعتدال سپتامبر چه زمانی رخ می‌دهد؟ دیپال ال07؛ خودروئی با این همه امکانات 1.5 میلیارد تومان! (+تصاویر) اولین شهید جنگ عراق با ایران که بود؟ | داستان خلبانی که هواپیمایش ۳۱ سال بعد در یک رودخانه پیدا شد (+عکس) جلوگیری از انفجار پاساژ طلافروشان اندیمشک درد پشت در خانم‌ها و آقایان چه علتی دارد؟ + علائم و درمان دستورات فوری وزیر کشور بعد از انفجار مرگبار در معدن طبس تغییر ساعت کاری ادارات از اول مهر/ اعلام جزییات تصمیم مهم دولت درباره ساعت کاری جدید