۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۸۷۸۶

هجوم تماشاگران به داخل زمين در مشهد

شکست خانگي روز گذشته تيم فوتبال ابومسلم خراسان، با هجوم هوادارن اين تيم به درون زمين و حواشي مختلفي همراه بود.
ايسنا – منطقه خراسان، تيم فوتبال ابومسلم خراسان روز گذشته در چارچوب هفته شانزدهم ليگ دسته اول در ورزشگاه تختي مشهد مقابل تيم فوتبال سايپا شمال تن به شکست داد که پس از پايان اين ديدار، هوادارن تيم فوتبال ابومسلم به درون زمين ريختند و داور بازي و کمک‌هايش با سختي موفق شدند از درون زمين خارج شوند. حتي بازيکنان تيم ابومسلم هم به سختي توانستند از رختکن خود خارج شوند.

اين اتفاق در حالي رخ داد که تنها سه ماموران نيروي انتظامي در ورزشگاه تختي حضور داشت و آنان از بيرون کردن تماشاچيان ناتوان بودند و در ابتداي نيمه دوم بازي نيز به دليل عدم حضور ماموران، با 5 دقيقه تاخير آغاز شد.

همچنين نقص فنس‌هاي دور زمين ورزشگاه تختي که به راحتي پاره شدند، به ورود تماشاچيان به درون زمين کمک کرد.

پس از صحنه مشکوک به پنالتي که در نيمه دوم بازي براي تيم فوتبال ابومسلم پيش آمد، هواداران اين تيم به شدت به داور اعتراض و مواد محترقه و اشيايي را به درون زمين پرتاب کردند که باعث شد داور، بازي را براي چند دقيقه متوقف کند.

همچنين پس از اين اتفاق، خداداد عزيزي، سرمربي تيم فوتبال ابومسلم و بازيکنان اين تيم به شدت به داور اعتراض کردند.

پس از پايان اين ديدار که با حضور مهدي فاضل، رييس هيات عامل اين تيم برگزار شد، هوادارن ابومسلم با اعتراض به مديريت اسماعيل وفايي، مالک باشگاه ابومسلم، عليه او شعار دادند. آن‌ها همچنين نسبت به تصميم مديران اين تيم در ابتداي فصل معترض و خواستار توجه بيشتر مسوولان استان به تيمشان شدند.

هواداران اين تيم همچنين علي دايي و اکبر ميثاقيان را نيز پس از شکست تيمشان تشويق کردند.


برچسب ها: ابومسلم ، هجوم
ارسال به دوستان