۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۰
کد ۱۹۹۴۶۲
انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۰

جمعه هوا سرد است/ نمازگزاران از لباس مناسب و گرم استفاده کنند


فارس نوشت:

مشاور سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران در روز جمعه و زمان برگزاری نماز جمعه گفت: به نمازگزاران در روز جمعه توصیه می‌شود از لباس مناسب و گرم استفاده کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهاری در خصوص وضعیت هوای تهران در روز جمعه برای برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: در روز جمعه با استقرار هوای سرد در بیشتر نقاط کشور و پیش‌بینی کاهش دما توصیه می‌شود نمازگزاران در سراسر کشور از لباس مناسب و گرم استفاده کنند.

همچنین براساس اخطاریه سازمان هواشناسی از عصر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه بارش باران و برف و وزش باد شدید در استان‌های کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، نیمه شرقی استان یزد و با شدت کمتر در شمال سیستان و بلوچستان سبب اختلال در تردد خواهد شد.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت