۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۰
کد ۲۰۳۳۴۱
انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۰

تنديس حمايت از حقوق مصرف کنندگان به بيمه رازي رسید

روابط عمومي بيمه رازي اعلام کرد: بيمه رازي براي دومين سال پياپي موفق به دريافت گواهينامه و تنديس حمايت از حقوق مصرف کنندگان از طرف سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان گرديد . سال گذشته بيمه رازي اولين بيمه خصوصي کشور بود که به اين افتخار نايل شد.

روز نهم اسفند ماه سال جاري ، يازدهمين همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و توليدكنندگان با حضور و سخنراني آقاي دكتر رحيمي (معاون اول رياست جمهوري ) ، آقاي دكتر مهدي غضنفري( وزير صنعت ، معدن و تجارت ) و با حضور توليدكنندگان و جمعي از اعضاي سازمان حمايت در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار گرديد. دکتر يونس مظلومي مدير عامل شرکت بيمه رازي لوح تقدير و گواهينامه و تنديس حمايت از حقوق مصرف کنندگان را از طرف وزير محترم صنعت و معدن و تجارت دريافت نمودند .
برچسب ها: بیمه رازی
ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله