۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۹۹۶۴
انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۱

مهار ورود آب به داخل تونل‌های مترو

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر این موضوع که ورود آب به داخل مترو مهار شد، گفت: در حال تخلیه آب ایستگاه‌ها هستیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر این موضوع که ورود آب به داخل مترو مهار شد، گفت: در حال تخلیه آب ایستگاه‌ها هستیم.

به گزارش فارس، رجب‌زاده با اشاره به بارندگی شدید روز گذشته که باعث ایجاد اختلال در خط 4 مترو شد، گفت: رودخانه‌ای در غرب تهران طغیان کرد. پایین‌تر از بلوار فردوس انتهای خیابان پروانه جنوبی ایستگاه مترویی در حال ساخت است که آب کانال به دلیل طغیان وارد این ایستگاه شده است.

رئیس مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: دیواره کانال شکسته شده و آب وارد ایستگاه در حال ساخت شد. حجم آب به شدت زیاد بود.

رجب‌زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه این ایستگاه مترو در حال ساخت بوده وضعیت دشوار بود اما از توان شهرداری و تمامی سازمان‌های زیرمجموعه آن برای رفع مشکل استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ورود آب به ایستگاه مترو مهار شده است، گفت: در حال تخلیه آب در 3 ایستگاه مترو هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به این پرسش که تخلیه آب در چه زمان به پایان می‌رسد، گفت: بستگی به پمپ‌هایی دارد که در داخل ایستگاه به کار برده‌ایم.

 رجب‌زاده با تأکید بر این موضوع که این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: مصدوم نیز نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه آب داخل کانال حدود 4 متر عمق داشته است‌ گفت: آبی که وارد ایستگاه‌های مترو شد بسیار زیاد بود.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید