۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۱۸۷۵
انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۱

دیکتاتور یمن در راه امارات

یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد که "علی عبدالله صالح" دیکتاتور برکنار شده یمن قصد دارد به طور موقت این کشور را ترک کند تا ناآرامی‌ها و اعتراضات در این کشور کاهش یابد.
دیکتاتور برکنار شده یمن قصد دارد برای فروکش کردن اعتراضات داخلی، این کشور را به طور موقت ترک کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد که "علی عبدالله صالح" دیکتاتور برکنار شده یمن قصد دارد به طور موقت این کشور را ترک کند تا ناآرامی‌ها و اعتراضات در این کشور کاهش یابد.

این دیپلمات افزود که وی انتظار دارد که صالح هفته بعد یمن را به مقصد امارات متحده عربی ترک کند تا "عبد ربه منصور هادی" جانشین وی بتواند اوضاع این کشور را کنترل کند.

عبدالله صالح همچنین موافقت کرده است که جایگاه خود به عنوان رئیس حزب کنگره خلق یمن را ترک کند.

بر اساس طرح کشورهای عربی خلیج فارس، احزاب مخالف دولت یمن به همراه حزب عبدالله صالح برای یک دوره انتقالی اداره این کشور بحران زده را در اختیار خواهند داشت.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)