۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد ۲۱۴۲۶۹

وزرا و نمایندگان برای مربیان تیم پیدا می کنند

من چون دنبال مبالغ سنگین نیستم به چشم نمی‌آیم اما مربیانی که مبالغ سنگین طلب می‌کنند و با خودشان یک گردان آدم به هر تیم می‌برند بیشتر در چشم هستند.
عصرایران ورزشی- ابراهیم قاسمپور، مربی مس کرمان، بعد از شنیدن خبر مذاکره این تیم با امیر قلعه نویی، به این مذاکرات واکنش نشان داده است. او البته مذاکره را حق هیئت مدیره می داند ولی گفته است که در ایران نمایندگان مجلس و وزرا برای مربیان تیم پیدا می کنند.

قاسمپور در گفتگو بافارس، در مورد اینکه ظاهرا مدیران باشگاه مس بین انتخاب او و قلعه‌نویی مردد هستند، می گوید:« حق طبیعی باشگاه است که برای سال آینده خود برنامه ریزی کند. من چون خیلی در مسایل مالی مته به خشخاش نمی‌گذارم و دنبال مبالغ سنگین نیستم به چشم نمی‌آیم اما مربیانی که مبالغ سنگین طلب می‌کنند و با خودشان یک گردان آدم به هر تیم می‌برند بیشتر در چشم هستند. مثالی می‌زنم؛ من دوستی داشتم که بوتیک داشت. او پیراهن 5 هزار تومانی را با اتیکت قیمت 35 هزار تومانی در ویترین می‌گذاشت و پیراهن 35 هزار تومانی را با قیمت 7 هزار تومان می‌فروخت و می‌گفت مردم پیراهن 35 هزار تومانی را بیشتر می‌خرند.ما فکر می‌کنیم هر چیز گرانقیمتی مرغوب‌تر است و به گران خریدن عادت کرده‌ایم. بروید ببینید برخی باشگاه‌ها چه پول‌های کلانی به بازیکنان ایرانی و خارجی داده‌اند که حتی 4 بازی هم از آنها استفاده نکرده‌اند.»

سرمربی مس کرمان با اشاره به دخالت برخی سیاسیون در ورزش می گوید:« در فوتبال ما برخی از نمایندگان مجلس و وزیر و وزرا برای ما مربیان تیم پیدا می‌کنند و سفارش برخی مربیان را می‌کنند. همین اتفاق دو سال پیش برای من افتاد و در حالی که با یک باشگاه به توافق مالی رسیده بودم و قرار بود روز شنبه برای عقد قرارداد به آن شهر بروم یکباره دیدم که جمعه صبح نام مربی دیگری اعلام شد.»

قاسمپور تاکید می کند:« بعدها وقتی یکی از اعضای هیئت مدیره آن باشگاه را دیدم گفت که مسئله خودی و غیرخودی بود و یکی از مسئولان کشوری آن مربی را معرفی کرد. در این فوتبال نماینده مجلس و وزیر به تیم‌ها سرمربی معرفی می‌کنند بنابراین در چنین فوتبالی خیلی ملاک انتخاب مربیان ارایه برنامه نیست.»

ارسال به دوستان