۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۴۳۸۵
انتشار: ۱۸:۳۷ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۱

مذاکرات پیش از نشست بغداد با طرف‌ 1+5 در جریان است

علاءالدین بروجردی در خصوص مذاکرات ایران و1+5 در بغداد گفت: این مذاکرات بر اساس توافقات استانبول شکل گرفت و طرفین توافق کردند معاونین آقای جلیلی و خانم اشتون چارچوب مذاکرات بغداد را مشخص کنند که در حال انجام است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات باقری و اشمیت برای تعیین چارچوب مذاکرات بغداد گفت: در این فاصله نیز با کشورهای ذیربط مذاکراتی صورت گرفته است.

به گزارش فارس،‌ علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست بررسی پیامدهای 64 سال اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در خصوص مذاکرات ایران و1+5 در بغداد گفت: این مذاکرات بر اساس توافقات استانبول شکل گرفت و طرفین توافق کردند معاونین آقای جلیلی و خانم اشتون چارچوب مذاکرات بغداد را مشخص کنند که در حال انجام است.

وی افزود: در این فاصله نیز با کشورهای ذیربط مذاکراتی صورت گرفته است و تصور می‌کنم که مذاکرات بغداد گامی به پیش باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دیدار نخست وزیر سابق فرانسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: تحلیل وی نیز خوش بینی در مورد مذاکرات بغداد بود.

بروجردی مذاکرات بغداد را یک زنجیره خواند که یکی از حلقه‌های هسته‌ای است و اظهار داشت‌: ما همواره در مورد مسائل منطقه و جهان از جمله تروریسم بسته خود را ارائه داده‌ایم که در این زمینه بحث‌هایی داریم.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید