۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۷۲۰۶
انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۱

رکود در بازار سیم‌کارت

او با بيان اينكه بازار در انتظار تثبيت قيمت نرخ است ابراز كرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در كدهاي قديمي‌تر خواهيم بود و البته اين موضوع به شرايط تقاضا در بازار بستگي دارد و افزايش قيمت اجتناب‌ناپذير است.
ایسنا: رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي گفت: در حال حاضر وضعيتي كه در بازار تلفن همراه حاكم شده با توجه به شرايط نرخ ارز و دلار و روند افزايشي آن، قيمت سيم‌كارت تلفن همراه به ويژه در كدهاي قديمي افزايش يافته است.

افشار فروتن لاريجاني اظهار كرد: طي دو هفته اخير حجم افزايش عرضه را شاهد بوديم و عدم تناسب در عرضه و فروش منجر به ركود بازار سيم‌كارت شده و قيمت‌ها را افزايش داد.

وي درباره دليل اين افزايش گفت: افزايش قيمت از سويي باعث شد كه خيلي‌ها نسبت به فروش سيم‌كارتي كه در دست داشتند اقدام كنند و از سويي با توجه به بالا رفتن قيمت و نداشتن قدرت خريد مردم بازار راكد شده و از رونق افتاد.

او با بيان اينكه بازار در انتظار تثبيت قيمت نرخ است ابراز كرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در كدهاي قديمي‌تر خواهيم بود و البته اين موضوع به شرايط تقاضا در بازار بستگي دارد و افزايش قيمت اجتناب‌ناپذير است.

رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي گفت: از ابتداي سال گذشته در حوزه سيم‌كارت‌هاي 0912 با كدهاي قديمي يك، دو و سه روند صعودي را شاهد بوديم و به طور كلي مي‌توان گفت در شش ماهه دوم سال گذشته افزايش قيمت بيش‌تري را به نسبت شش ماهه اول سال در سيم‌كارت‌هاي 912 با كدهاي قديمي داشتيم.

فروتن ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه‌اي در بازار سيم‌كارت تلفن همراه بوديم كه مي‌توان گفت اين رونق در تمام كد‌ها اتفاق افتاد اما خيلي زود فروكش كرد و البته اين رونق، افزايش قيمتي را منجر نشد و فقط بازار سيم‌كارت تلفن همراه را از حالت ركود خارج كرد.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد