۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۱
کد ۲۱۸۴۲۸
انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۱

حجم شکایات کار گوگل را به قرارداد با یک شرکت حقوقی کشاند

گوگل در خارج از آمریکا هم با اتهامات مختلفی روبروست و از جمله کمیسیون اروپا هم این شرکت را به انحصارطلبی تجاری متهم کرده‌است.
فارس: گوگل برای رهایی از اتهامات وارده از جمله انحصارطلبی که از طرف کمیسیون اروپا به آن وارد شده، در تلاش است.

شکایات فزاینده از گوگل به علت انحصارطلبی تجاری و نقض حریم خصوصی کاربران این شرکت را در موقعیت شکننده‌ای قرار داده و آن را وادار کرده تا با یک موسسه بزرگ حقوقی قرارداد همکاری منعقد کند.

به گزارش پی‌سی‌مگ، گوگل با عقد قرارداد همکاری با Williams & Connolly LLP که یک موسسه بزرگ حقوقی در واشنگتن است قصد دارد تا در درجه اول خود را از اتهامات متعددی که از سوی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به جرم انحصارطلبی تجاری به آن وارد شده، رها شود.

از جمله مشتریان شناخته شده Williams & Connolly LLP می توان به بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا و آلن گرین اسپن رییس صندوق ذخیره فدرال ایالات متحده اشاره کرد.

گوگل در خارج از آمریکا هم با اتهامات مختلفی روبروست و از جمله کمیسیون اروپا هم این شرکت را به انحصارطلبی تجاری متهم کرده‌است.

این کمیسیون تا ۲ جولای یعنی کمتر از یک ماه دیگر به گوگل فرصت داده تا عملکرد خود را اصلاح کند، در غیر این صورت با جریمه و محدودیت‌هایی برای فعالیت تجاری در خاک اروپا مواجه می‌شود.

هنوز مشخص نیست آبا گوگل می خواهد رسیدگی به همه پرونده‌های مهم حقوقی خود را به Williams & Connolly LLP واگذار کند یا خیر.
ارسال به دوستان
«خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن