۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۱۰۹
انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۹-۰۴-۱۳۹۱

عوارض آزادراه‌های کشور 20 درصد افزایش یافت

وی افزود: براساس فعالیت های انجام شده، سال گذشته تا ایستگاه ملایر رسیدیم و هم اکنون ایستگاه ملایر فعال است همچنین تلاش داریم که امسال به ایستگاه نهاوند برسیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عوارض آزادراه‌های کشور 20 درصد افزایش یافته است، گفت: عملیات احداث ایستگاه های نهاوند و کرمانشاه از راه آهن غرب کشور را به مناقصه گذاشتیم و پیمانکاران کار را شروع کردند.
 
احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص برنامه دولت برای افزایش عوارض آزادراه‌ها، اظهار داشت: از یک ماه گذشته 20 درصد به نرخ عوارض تمام آزادراه‌های کشور افزوده شده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساخت راه آهن غرب کشور بیان کرد: این راه آهن از پروژه های مهم وزارت راه است که از سمنگان در استان مرکزی شروع شده و به سمت استان همدان می رود، سپس از شهرهای ملایر و نهاوند عبور می کند و به سمت کنگاور در استان کرمانشاه می آید در نهایت هم با عبور از بیستون به پایان ایستگاه کرمانشاه می رسد. 

وی افزود: براساس فعالیت های انجام شده، سال گذشته تا ایستگاه ملایر رسیدیم و هم اکنون ایستگاه ملایر فعال است همچنین تلاش داریم که امسال به ایستگاه نهاوند برسیم. 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده به کرمانشاه می رسیم، گفت: راه آهن غرب کشور پروژه فعالی است و تاکنون حدود 70 کیلومتر از زیرسازی آن آماده شده است و در حال حاضر مناقصه روسازی را برگزار کردیم. 

صادقی با اشاره به اینکه به زودی عملیات ریل گذاری شروع خواهد شد، اظهار داشت: عملیات احداث ایستگاه های نهاوند و کرمانشاه را به مناقصه گذاشتیم و پیمانکاران آن انتخاب شدند و کار را شروع کردند.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان