۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۸۷۴
انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۴-۰۴-۱۳۹۱

قهرمان کشتی متهم به قتل همچنان فراری است

قاضی مجتبی ملکی با تکذیب خبر تسلیم شدن قاتل گفت: بازپرس پرونده دستورات لازم از جمله اقدامات مناسب برای جلوگیری از فرار متهم از کشور را صادر کرده و ماموران پلیس آگاهی به دنبال قاتل فراری هستند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: قهرمان سابق کشتی آسیا که مرتکب قتل شده بود همچنان فراری است.

به گزارش مهر، قاضی مجتبی ملکی اظهار داشت: انگیزه این جنایت هنوز به طور کامل مشخص نشده ولی درگیری ابتدایی به صورت لفظی بوده که بعد متهم سراغ مقتول رفته و با شلیک گلوله مرتکب قتل شده است.

وی با تکذیب خبر تسلیم شدن قاتل افزود: بازپرس پرونده دستورات لازم از جمله اقدامات مناسب برای جلوگیری از فرار متهم از کشور را صادر کرده و ماموران پلیس آگاهی به دنبال قاتل فراری هستند.

متهم که از قهرمانان طلایی بازیهای آسیایی گوانجو است، هفته گذشته به همراه برادرش برای تفریح به دریاچه‌ای در نزدیکی کوه بیستون کرمانشاه رفته بود که پس از درگیری با اسلحه مرتکب قتل شد.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان