۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۱۶۸
انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۵-۰۴-۱۳۹۱

کارت ملی ارائه کنید، مرغ دولتی بگیرید!

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد: فروشندگان مرغ در قبال دریافت کارت ملی از مردم گوشت مرغ با قیمت دولتی ( 4700 تومان) را در اختیار مصرف کنندگان می گذارند!

گزارشات میدانی مهر نشان می‌دهد: در برخی از مراکز میادین میوه و تره بار در پایتخت فروشندگان در قبال دریافت کارت ملی گوشت مرغ با قیمت دولتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

به گزارش مهر، در حالی قیمت هرکیلوگرم مرغ در سطح شهر تهران از مرز 7000 تومان گذشته که در مراکز میادین میوه و تره بار در پایتخت، صف‌های زیادی برای دریافت مرغ با قیمت مصوب دولتی تشکیل شده است.

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد: فروشندگان مرغ در قبال دریافت کارت ملی از مردم گوشت مرغ با قیمت دولتی ( 4700 تومان) را در اختیار مصرف کنندگان می گذارند!

با توجه به وضعیت بازار و علی رغم وعده های وزارت صنعت مبنی بر توزیع روزانه هزاران مرغ وارداتی و همچنین نامعلوم بودن سرانجام اختلافات شرکت پشتیبانی امور دام با اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی بر سر دادن نهاده ارزان قیمت، آنچنان بعید نیست که در آینده ای نزدیک قیمت گوشت مرغ در بازار باز هم افزایش یابد.
برچسب ها: کارت ملی ، مرغ دولتی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۵۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
62
549
بقیه مردم این مملکت هم به درک دیگه، ایرانه فقط تهرانه؟
ناشناس
India
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
2
729
خدا یا چه بر سر این مردم آمده؟؟؟؟
فقط حواسمان باشد آخ نگوییم.
ناشناس
Germany
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
4
465
یعنی واقعا خلایق هرچه لایق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
4
290
الحمدالله مردم هيچ مشكلي ندارند !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
2
372
دو روز دیگه می گن باید سند گرو بذارید!
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت