۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۵۳۲
انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۱

شلوارهای مجهز به پنکه (+عکس)

این شلوارها که تهویه خنک کننده Kuchofuku نام دارند در واقع از 2 پنکه استفاده می کند که با باتری کار می کنند. این پنکه ها جریان هوای تازه را به پا و بخشی از بدن می رساند.
محققان ژاپنی شلواری تولید کرده اند که با پوشیدن آن در تابستان، دیگر احساس گرما نخواهید کرد.

به گزارش مهر، این شلوارها که تهویه خنک کننده Kuchofuku نام دارند در واقع از 2 پنکه استفاده می کند که با باتری کار می کنند.
 
این پنکه ها جریان هوای تازه را به پا و بخشی از بدن می رساند.

این پنکه در جیب های خاصی از این شلوار تعبیه شده، بسیار سبک هستند و فرد احساس سنگینی اضافی نمی کند.


 
این شلوار از 56 درصد پلی استر، 35 درصد کتان تولید شده و در سایزهای M, L, 2L و XL و فقط در رنگ خاکی- سبز کم رنگ در دسترس علاقمندان است.
 
شرکت Kuchofuku پیش از این نیز محصولات دارای تهویه هوا مانند تی شرت، کاپشن، کت و کلاه و حتی تشک خواب نیز تولید کرده است.
 
با این حال ظاهرا قیمت این شلوارهای خنک کننده ارزان نیست و با قیمت 206 دلار در بازارهای ژاپن به فروش می رسد.
ارسال به دوستان
علت بوی نامطبوع در گرگان چه بود؟ اعترافات جدید زنی که به خاطر مرگ گربه‌اش دست به انتقام‌گیری زد حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو ادعای اسرائیل درباره بازداشت ۷ نفر به اتهام جاسوسی برای ایران واکنش سفیر ایران به اظهارات بایدن در مورد زمان حمله اسرائیل به ایران: تحریک‌آمیز و عمیقاً نگران‌کننده است روسیه: زمان سفر رئیس جمهور ایران به مسکو به زودی مشخص خواهد شد آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌ سازی بازنشستگان کشوری/حقوق مهر ماه واریز شد ترکیب رویایی لیگ برتر در یک دهه اخیر؛ سیتی با 5 نماینده درخشید گاریدو: پرسپولیس مقابل السد بدشانس بود؛ VAR به ضرر ما کار کرد مدیر بیمارستان کمال عدوان غزه: واحدهای خون در بیمارستان به طور کامل تمام شده/ مجروحان در خیابان‌ها افتاده‌اند و امکاناتی برای کمک رسانی به آنها نیست الهلال با 5 گل العین را در هم کوبید؛ هت‌تریک رحیمی بی اثر ماند انتقاد صریح محقق‌ داماد، اعوانی، دینانی و ...علیه میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری بدشانسی پرسپولیس در قطر؛ 22 شوت بی‌نتیجه مقابل السد پزشکان به دستیار هوش مصنوعی مجهز می‌شوند تجمع اعتراض آمیز جمعی از کادر آزمایشگاهی و پرتوکاران در شیراز