۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۷۲۵
انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۹-۰۴-۱۳۹۱

اعدام یک آدم ربا در شیراز

این حکم پس از طی مراحل قانونی و تأیید از سوی شعبه 31 دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضائیه در ملا عام به اجرا درآمد.

فارس: حکم یک مجرم متجاوز به عنف که در سال 89 اقدام به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف کرده بود صبح امروز در شیراز و در ملا عام به اجرا درآمد.

متهم این پرونده «ع.ط» که سابقه جرائم دیگری از جمله رابطه نامشروع، شرب خمر، نگهداری مشروبات الکلی، درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، حمل و نگهداری اسلحه گرم غیرمجاز را نیز داشت در سال 89 پس از ارتکاب آدم‌ربایی و تجاوز به عنف دستگیر و با حکم شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد.

این حکم پس از طی مراحل قانونی و تأیید از سوی شعبه 31 دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضائیه در ملا عام به اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز پس از اجرای این حکم الهی در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی این استان با مخلان نظم و امنیت و متجاوزان به نوامیس مردم با شدت برخورد می‌کند.

قاضی سید مصطفی بحرینی تصریح کرد: اجرای این احکام هشداری است به تمام کسانی که با تعرض به نوامیس مردم و قانون‌شکنی‌های متعدد، نظم و آرامش عمومی را خدشه‌دار می‌کنند.

مسئول اجرای احکام کیفری شیراز امنیت عمومی را خط قرمز دستگاه قضایی خواند و خاطرنشان کرد: با این‌گونه افراد با شدت برخورد می‌شود.
برچسب ها: اعدام ، آدم ربا ، شیراز
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید