۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۳۹۴۲
انتشار: ۱۱:۰۱ - ۳۱-۰۴-۱۳۹۱

تخفیف ۱۰درصدی لبنیات پرچرب تا پایان ماه رمضان

باکری گفت: در حال حاضر 50 درصد محصولات لبنی تولیدی کشور پرچرب هستند که کاهش 10 درصدی خواهد داشت و بقیه محصولات کم چرب نیز با قیمت تمام شده در بازار عرضه می‌شود.

فارس: دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی گفت: برای حمایت از مصرف کنندگان همه شرکتهای فرآورده لبنی موظفند از امروز محصولات لبنی پرچرب را تا پایان ماه رمضان با 10 درصد تخفیف عرضه کنند.

رضا باکری گفت: از امروز قیمت محصولات لبنی پرچرب در بازار 10 درصد کاهش می‌یابد.

 دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی افزود: این اقدام در راستای حمایت از مصرف کنندگان در ماه رمضان انجام می‌شود.

باکری گفت: در حال حاضر 50 درصد محصولات لبنی تولیدی کشور پرچرب هستند که کاهش 10 درصدی خواهد داشت و بقیه محصولات کم چرب نیز با قیمت تمام شده در بازار عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام شرکت‌های لبنی موظف به رعایت این تخفیف هستند.

شیر پرچرب در بازار حدود 1600 تومان است که با توجه به 10 درصد تخفیف اعلام شده باید تا 160 تومان کاهش قیمت داشته باشد.

قیمت محصولات کم چرب که بدون تغییر عرضه خواهد شدپیش از این به این ترتیب اعلام شده بود : شیر900 گرمی نایلونی با 1.5 درصد چربی 900 تومان، ماست 900 گرمی 1.5 درصد چربی  1300 تومان و پنیر یو.اف 400 گرمی  2400 تومان اعلام شده بود.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان