۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۵۱۶۷
انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۱

دانلود نرم افزار تبدیل کننده تصویری

نام برنامه پایدار و قدرتمند برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری بصورت کاملا بهینه سازی شده و قابل پخش در تلفن های همراه محصول شرکت های Apple iPad, iPod, iPhone, Sony PSP, BlackBerry, HTC, Nokia می باشد

ابزار قدرتمند ویرایش فایل های تصویری که در این برنامه قرار داده شده است قادر به قرار دادن افکت های بسیار زیبا، ادغام چندین کلیپ با یکدیگر، حذف و جداسازی قسمت های اضافی از کلیپ و … می باشد.

استخراج صدا از فایل تصویری نیز با فرمت های MP2, MP3, AAC و AC3 براحتی صورت میگیرد همچنین میتوانید تصاویر خود را بصورت اسلاید نمایش دهید.

رابط بسیار زیبا و کاربرپسند این برنامه نیز از خصوصیات برجسته این برنامه می باشد.

ویژگی های کاربردی برنامه Aviosoft Video Converter Professional 5.0.0.5 :
ایجاد تصاویر مورد علاقه خود یصورت نمایش اسلایدشو
اضافه کردن موسیقی پس زمینه به تصاویر
دانلود فایل های ویدیویی از یوتیوب، گوگل و یاهو و غیره با کیفیت بالا
تبدیل فایل های FLV دانلود شده به فرمت های رایج
همگام سازی اپل آی پاد، آی فون، آی پاد لمسی

برای دانلود نرم افزار کلیک کنید
ارسال به دوستان
سفر به تهران قدیم؛ آسفالت‌کردن خیابان آزادی، ۶۰ سال پیش (+عکس) تفرجگاه‌های روی آب، راهکاری نوین برای همزیستی با طبیعت (+عکس) خواص درمانی سنگ صفراوی گاو ؛ از طلا گرانتر است! عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس)