۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۶۴۲۵
انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۱

کلیه واحدهای دانشگاه آزاد ۲هفته تعطیل است


فارس: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (چهارشنبه) ۱۸ مردادماه تا پایان تعطیلات عیدفطر تعطیل است.

براساس بخشنامه معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به کلیه واحدهای این دانشگاه آمده است: ماه رمضان، ماه ذخیره‌سازی تقواست و شب‌های قدر فاصله بین ملک و ملکوت را به حداقل می‌رساند، بر ماست که گرامی بداریم و لیالی القدر را به شب زنده‌داری بگذرانیم و این بهترین فرصت برای خودسازی انسان و انس با باری‌تعالی است.

بدین جهت به واسطه ارزش‌گذاری به این ایام و برخورداری از معنویات عبادات خاص لیالی‌القدر و آرزوی توفیق طاعات و عبادات همکاران خدوم دانشگاه بنا به پیشنهاد این معاونت و موافقت هیئت رئیسه محترم دانشگاه و به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر کارکنان دانشگاه از ایام پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان و لیالی‌القدر به موجب این بخشنامه کلیه واحدهای دانشگاهی سراسر کشور می‌توانند از تاریخ 91/5/18 لغایت پایان تعطیلات روز عید فطر سال 1391 را تعطیل اعلام نمایند. باشد که طاعات و عبادات همه مومنین مورد قبول بارتعالی قرار گیرد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید