۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد ۲۲۶۶۰۸

23 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند

نکته جالب توجه در لیست دعوت شدگان، حضور نداشتن آندرانیک تیموریان در میان بازیکنان مدعو و البته حضور رضا قوچان نژاد و امید نظری، دو ایرانی مقیم خارج از کشور است ...
عصر ایران ورزشی - کارلوس کی روش اسامی 23 بازیکن را برای دیدارتدارکاتی تیم ملی فوتبال با تیم ملی تونس اعلام کرد. این بازیکنان باید عصر امروز در کمپ تیم های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند و بعد از یک جلسه تمرین که امشب برگزار می شود، صبح فردا تهران را به قصد مجارستان ترک کنند.

البته بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی مستقیما به مجارستان سفر می کنند تا در آنجا به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

نکته جالب توجه در لیست دعوت شدگان، حضور نداشتن آندرانیک تیموریان در میان بازیکنان مدعو و البته حضور رضا قوچان نژاد و امید نظری، دو ایرانی مقیم خارج از کشور است که در کنار دژاگه ، حقیقی و هادی عقیلی ، لژیونرهای تیم ملی ایران را تشکیل می دهند.


تیم ملی ایران ساعت 19 روز چهارشنبه 18 مرداد در زمین چمن کمپ تیم های ملی یک جلسه تمرین خواهد کرد و بامداد روز پنجشنبه 19 مرداد ماه تهران را به سوی مجارستان به منظور تشکیل یک اردوی هفت روزه ترک خواهد کرد. ایران روز 25 مرداد در مجارستان یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی تونس برگزار می کند و پس از ان به ایران بازمی گردد.

اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:سید مهدی رحمتی، محسن فروزان،علیرضا حقیقی،حسین ماهینی، مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی،خسرو حیدری و پژمان منتظری،هادی عقیلی،احسان حاج صفی،مازیار زارع،

جواد نکونام،علی کریمی،پژمان نوری،امید نظری،قاسم حدادی فر،رضا حقیقی،اشکان دژاگه،محمدرضا خلعتبری،کریم انصاری فرد، محمد قاضی،محمد ابراهیمی و رضا قوچان نژاد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


ارسال به دوستان