۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۱
کد ۲۲۷۳۴۰
انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۱

رونق بازار سيم‌كارت تلفن همراه

وي گفته بود: افزايش قيمت از سويي باعث شد كه خيلي‌ها نسبت به فروش سيم‌كارتي كه در دست داشتند اقدام كنند و از سويي با توجه به بالا رفتن قيمت و نداشتن قدرت خريد مردم بازار راكد شده و از رونق افتاد.

رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي از احتمال افزايش قيمت سيم‌كارت تلفن همراه به ويژه در كدهاي قديمي از حدود يك هفته آينده خبر داد.

افشار فروتن لاريجاني در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: در حال حاضر بازار تلفن همراه با توجه به ماه رمضان و مشغول بودن مردم به انجام فرايض اين ماه راكد شده و ركود در اين بازار حاكم شده است.

وي با بيان اينكه از حدود يك هفته آينده و با اتمام ماه رمضان رونقي در اين بازار ايجاد مي‌شود ابراز كرد: به اعتقاد من بعد از عيد فطر شاهد رونق و افزايش تقاضا در اين بازار خواهيم بود و به ويژه در كدهاي قديمي يك، دو و سه اين افزايش قيمت را شاهد خواهيم بود.

وي گفت: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه‌اي در بازار سيم‌كارت تلفن همراه بوديم كه مي‌توان گفت در تمام كد‌ها اتفاق افتاد اما خيلي زود فروكش كرد و البته اين رونق، افزايش قيمتي را منجر نشد و فقط بازار سيم‌كارت تلفن همراه را از حالت ركود خارج كرد.

فروتن لاريجاني پيش از اين گفته بود: با توجه به شرايط نرخ ارز و دلار و روند افزايشي آن، قيمت سيم‌كارت تلفن همراه به ويژه در كدهاي قديمي افزايش يافته است.

وي گفته بود: افزايش قيمت از سويي باعث شد كه خيلي‌ها نسبت به فروش سيم‌كارتي كه در دست داشتند اقدام كنند و از سويي با توجه به بالا رفتن قيمت و نداشتن قدرت خريد مردم بازار راكد شده و از رونق افتاد.

او با بيان اينكه بازار در انتظار تثبيت قيمت نرخ است ابراز كرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در كدهاي قديمي‌تر خواهيم بود و البته اين موضوع به شرايط تقاضا در بازار بستگي دارد و افزايش قيمت اجتناب‌ناپذير است.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد