۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۳۵۶۳
انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۱

ثبت ركورد جديد جابجايي مسافر در مترو تهران در اول مهر

مهندس علي محمد قلي ها درباره ميزان جابجايي مسافر توسط شبكه مترو تهران و حومه در اول مهرماه جاري گفت: حدود 2 ميليون و 300 هزار سفر در اول مهرماه جاري در مترو تهران و حومه ثبت شد كه بيانگر ركورد جديد در جابجايي مسافر به شمار مي رود.
به گزارش شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مهندس علي محمد قلي ها درباره ميزان جابجايي مسافر توسط شبكه مترو تهران و حومه در اول مهرماه جاري گفت: حدود 2 ميليون و 300 هزار سفر در اول مهرماه جاري در مترو تهران و حومه ثبت شد كه بيانگر ركورد جديد در جابجايي مسافر به شمار مي رود.

وي افزود: اين ميزان جابجايي در مقابسه با زمان مشابه سال گذشته رشد 16 درصدي را نشان مي دهد.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران وحومه همچنين خاطرنشان كرد: انجام اين تعداد سفر در اول مهر جاري در مقايسه با اول شهريور جاري هم حكايت از رشد 9 درصدي در جابجايي مسافر توسط خطوط مترو است.

قلي‌ها در خصوص اضافه شدن تعداد 90 واگن جديد به مترو تهران و حومه و تاثير آن در ارتقاء خدمات رساني و سرويس دهي به شهروندان گفت: با اختصاص تعداد 2 رام قطار از قطارهاي جديد به خط 4 مترو تهران، روزانه بيش از 50 هزار نفر در اين خط بيشتر از قبل جابجا مي شوند كه اين بيانگر رشد 24 درصدي آمار جابجايي در خط 4 است.

وي با بيان اين كه تعداد 90 واگن جديد در راستاي كاهش سن متوسط ناوگان مترو تهران و حومه و به تناسب نياز به خطوط ديگر اضافه شده است گفت: با افزودن واگن ها به ترتيب به خط يك و 2 و 5 ميزان جابجايي در اين خطوط 4 درصد و 9 درصد و يك درصد را نشان مي دهد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید