۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۰۷۵
انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۱

اتصال شعب ارزی بانک‌ها به مرکز مبادلات

وی افزود: بر این اساس از امروز نیاز ارزی شهرستان‌ها برای دریافت ارز به نرخ غیرمرجع برای اولویت‌های 3 تا 6 توسط تمامی شعب ارزی بانک‌ها پاسخ داده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به تهران نیست.
فارس: معاون ارزی بانک مرکزی با اشاره به اتصال شعب ارزی تمام بانک‌ها به سیستم مرکز مبادلات گفت: قرار بود بانک‌های استان‌ها یک ماه پس از راه‌اندازی مرکز به آن متصل شوند که این اقدام از این امروز انجام می‌شود.
 
مینو کیانی‌راد با ارزیابی عملکرد فعالیت 14 روزه مرکز مبادلات ارزی اظهار داشت: استقبالی که از این مرکز برای تأمین نیاز ارزی متقاضیان صورت گرفته، بسیار فراتر از حد انتظار بوده به نحوی که طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود بانک‌های استان‌ها یک ماه پس از راه‌اندازی مرکز به آن متصل شوند که با توجه به استقبال صورت گرفته این اقدام از این امروز انجام می‌شود.
 
وی افزود: بر این اساس از امروز نیاز ارزی شهرستان‌ها برای دریافت ارز به نرخ غیرمرجع برای اولویت‌های 3 تا 6 توسط تمامی شعب ارزی بانک‌ها پاسخ داده می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه به تهران نیست.
 
معاون ارزی بانک مرکزی یادآور شد: تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 13 مهرماه، حدود 880 واحد تولیدی از طریق مرکز مبادلات ارزی به نرخ مبادله‌ای نسبت به تأمین ارز خود جهت واردات کالا با توجه به اولویت‌های کالاهای مربوطه اقدام کردند که با توجه به محدودیت زمانی روز پنجشنبه ارزش مبادلات از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.
 
کیانی راد در ادامه با اشاره به اتصال و ورود تمامی بانک‌ها به سیستم مرکز مبادلات ارزی برای خرید و فروش ارز متقاضیان یادآور شد: علاوه بر 6 بانک عامل که به این مرکز متصل بوده‌اند، شعب ارزی 12 بانک دیگر نیز به این مرکز متصل شده‌اند.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید