۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۵۵۲۰
انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۱

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از سایت هسته‌ای نطنز

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری روز دوشنبه افزود: هدف نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس از بازدید از سایت هسته‌ای نطنز درراستای نظارت نمایندگان مجلس بر فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان انجام شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای این کمیسیون از سایت هسته‌ای نطنز و از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های فنی و تخصصی صورت گرفته در این سایت قرار گرفتند.

به گارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقری روز دوشنبه افزود: هدف نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس از بازدید از سایت هسته‌ای نطنز درراستای نظارت نمایندگان مجلس بر فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان انجام شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدید اعضای این کمیسیون از سایت نطنز همچنین در راستای تعامل قوه مقننه با سایر نهادها و دستگاه‌ها اجرایی کشور انجام شد و نمایندگان مجلس و مسوولان سایت نطنز نیز در این بازدید بر این مساله تاکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری با بیان این که تمامی کمیسیون های مجلس شورای اسلامی درنظر دارند تا از این مرکز بازدید کنند، گفت: این بازدیدها می تواند به افزایش آگاهی و اطلاعات نمایندگان در اخذ تصمیمات مهم در امر هسته ای کشور موثر باشد.
ارسال به دوستان