۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۰۵۴
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۱

سفارت آمریکا در سوئد تخلیه شد

سفارت آمریکا در شهر استکهلم سوئد، امروز (چهارشنبه) پس از آنکه به گفته رسانه‌ها نامه‌ای اسرار‌آمیز حاوی یک پودر سفید ناشناخته را دریافت کرد، تخلیه شد.
سفارت آمریکا در شهر استکهلم سوئد، امروز (چهارشنبه) پس از آنکه به گفته رسانه‌ها نامه‌ای اسرار‌آمیز حاوی یک پودر سفید ناشناخته را دریافت کرد، تخلیه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری لوکال نیوز، جف اندرسون، سخنگوی سفارت آمریکا در سوئد اظهار داشت: یک حادثه امنیتی بالقوه به وجود آمده که ما درباره آن مشغول تحقیق هستیم و موقتا ساختمان سفارت تخلیه شده است.

وی افزود: ما در حال همکاری با مقامات سوئدی به منظور تحقیق درباره این حادثه هستیم. این در حالی است که به دنبال این حادثه، نیروهای اورژانس و پلیس شهر استکهلم در محل سفارتخانه آمریکا حضور پیدا کردند.

به گفته اورژانس استکهلم، یک پودر سفید در پاکتی که برای سفارت فرستاده شده بود، پیدا شد.

یک مقام پلیس شهر استکهلم به پایگاه لوکال نیز گفت: من می‌توانم تایید کنم که یک پودر سفید در پاکت فرستاده شده بود. این پودر امروز و یا فردا مورد تحلیل قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌داند که واقعا چه ماده‌ای است.

وی افزود: در حال حاضر پلیس در صحنه حضور دارد و با ایمن ساختن پاکت یافت شده در حال انتقال آن به خارج از سفارت است.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان