۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۱۳۳
انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۱

رهبر مخالفان روسیه تحت حبس خانگی قرار گرفت

سرگئی اودالتسوف مخالف زمامداری و قبضه قدرت توسط «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری فعلی روسیه بوده و متهم به طراحی «آشوب عمومی» در این کشور است.
مقام‌های روسیه با تشکیل پرونده برای «سرگئی اودالتسوف»، از رهبران و برگزارکنندگان تظاهرات‌های ضد دولتی در این كشور، خانه وی و همفکرانش را بازرسی كرده و این فعال مخالف دولت را تحت حبس خانگی قرار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، سرگئی اودالتسوف مخالف زمامداری و قبضه قدرت توسط «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری فعلی روسیه بوده و متهم به طراحی «آشوب عمومی» در این کشور است.

«ولادیمیر مارکین» سخنگوی کمیته تحقیق روسیه با هشدار به مخالفان دولت گفت: «مایلم خطاب به تمام کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند در کشور ما، بدون مواجهه با عواقب آن، آشوب عمومی و حملات وحشت‌آفرین سازماندهی كرده و جان و سلامت مردم را تهدید کنند، هشدار دهم كه تصوری از کارآیی سازمان‌های ویژه حرفه‌ای ما ندارید و قوانین مدنی و جزایی ما را نمی‌دانید.»

سرگئی اودالتسوف، متهم است که برای ایجاد آشوب عمومی در روسیه از نزدیکان «میخائیل ساكاشویلی» رئیس‌جمهوی گرجستان فرمان و پول دریافت کرده است. در صورت اثبات اتهام، چهار تا ۱۰ سال زندان در انتظار وی است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید