۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۱
کد ۲۳۷۶۴۰
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۱

توضیحات سردار فضلی و حاجی بابایی در مجلس درباره حادثه اتوبوس راهیان نور

جعفری گفت: سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش هر دو بر حساسیت موضوع و دقت در برنامه ریزی و تامین مقدمات سفرهای راهیان نور تاکید کردند و قرار شد موضوع به صورت حقوقی پیگیری شود. وزیر آموزش و پرورش نیز تاکید کرد این شائبه که دانش آموزان برای گرفتن نمره به این سفر اجباری می روند درست نیست و همه دانش آموزان رضایت نامه کتبی داشتند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و حاجی بابایی وزیر آموزش و تحقیقات گفت: مسولان مربوطه بر دقت در تامین مقدمات سفر راهیان نور تاکید کردند.

به گزارش مهر، قاسم جعفری با اشاره به جلسه امروز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای بررسی فوت 26 دانش آموز در حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور اظهارداشت: همه نمایندگان نسبت به این حادثه دردناک اظهار تاسف کردند و تاکید داشتند که این حادثه ضایعه دردناکی است و با تدابیری که باید در این نوع اقدامات انجام بگیرد نباید دیگر شاهد این گونه حوادث باشیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر هم تاکید شد حرکت بزرگ راهیان نور که نقطه اتصال نسل جدید با آرمانهای امام و شهدا است، نباید تحت تاثیر قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش نیز تاکید کرد این شائبه که دانش آموزان برای گرفتن نمره به این سفر اجباری می روند درست نیست و همه دانش آموزان رضایت نامه کتبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حاجی بابایی این موضوع را هم که روزنامه ها خبری منتشر کردند که وی گفته است این موضوع به او مرتبط نیست را درست ندانست و توضیح داد که از زمان وقوع حادثه خود پیگیر موضوع بوده و سه معاونش را هم به منطقه اعزام کرده است.

جعفری گفت: سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش هر دو بر حساسیت موضوع و دقت در برنامه ریزی و تامین مقدمات سفرهای راهیان نور تاکید کردند و قرار شد موضوع به صورت حقوقی پیگیری شود.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان