۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۳۸۰۸۹
انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۱

مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی


دختر دانشجوی بر اثر گاز گرفتگی در خانه ویلایی، جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، صبح دیروز ماموران پلیس دماوند در جریان یک مورد گازگرفتگی در منطقه ای ویلایی در این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل متوجه شدند ، دختر وپسر جوان به علت روشن کردن بخاری بدون دودکش دچار گازگرفتگی شده اند.

در ادامه با حضور امدادگران اورژانس مشخص شد، دختر 25 ساله به علت شدت مسمومیت جان باخته اما پسر جوان هنوز زنده است. در ادامه با توجه به وخامت حال پسر جوان ، امدادگران او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.

ماموران با تحقیقات صورت گرفته دریافتند، دختر و پسر جوان اهل تهران بودند که برای تفریح به دماوند آمده بودند.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند