۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۱
کد ۲۴۲۱۲۳
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۱

نشست گفتگوی ملی سوریه تا فردا تمدید شد

نشست گفتگوی ملی سوریه که از صبح امروز در تهران در حال برگزاری است به روز دوم کشیده خواهد شد.

به گزارش مهر، نشست گفتگوی ملی سوریه از صبح امروز یکشنبه در هتل استقلال تهران با سخنرانی وزیرامورخارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز بکار کرد و دقایقی پیش در روز نخست به کار خود پایان داد.

این نشست قرار بود یک روزه برگزار شود اما با توجه به پایان نیافتن سخنرانی متقاضیان مقرر شده است که صبح فردا نیز نشست ادامه داشته باشد.

صبح امروز علاوه بر صالحی وزیرخارجه ایران، شخصیت هایی از کشورهای مختلف سخنرانی کردند. در مجموع حدود 30 نفر از شخصیت های سوری و غیر سوری در نشست روز یکشنبه به بیان دیدگاههای خود پیرامون راهکارهای سیاسی حل بحران سوریه پرداختند.

وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران تا دقایقی دیگر در نشست مطبوعاتی به بیان نتایج این نشست خواهد پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

اجلاس گفتگوی ملی سوریه با موضوع خشونت نه، دموکراسی آری و با حضور حدود 200 شخصیت سیاسی و مذهبی در تهران برگزار شده است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید