۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۴۷۳۳۷
انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۱

وزیر دفاع: موشکهای پاتریوت به ضرر ترکیه است

سردار احمد وحیدی با بیان اینکه "حضور نیروهای بیگانه غربی در کشورهای اسلامی همواره با ایجاد مشکلات و اختلاف بین کشورهای اسلامی همراه بوده است"، گفت: نصب موشک‌های پاتریوت در ترکیه هیچ نقشی در امنیت‌زایی ترکیه ندارد و این به ضرر کشور ترکیه است.
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح با اشاره به استقرار موشک‌های پاتریوت در مرزهای ترکیه با سوریه، وجود این سامانه‌ها را به ضرر کشور ترکیه دانست.

به گزارش ایسنا، سردار احمد وحیدی با بیان اینکه "حضور نیروهای بیگانه غربی در کشورهای اسلامی همواره با ایجاد مشکلات و اختلاف بین کشورهای اسلامی همراه بوده است"، گفت: نصب موشک‌های پاتریوت در ترکیه هیچ نقشی در امنیت‌زایی ترکیه ندارد و این به ضرر کشور ترکیه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: غرب همواره به دنبال نقطه‌نظرات و منافع خود بوده است و ما با حضور کشورهای غربی در تعاملات منطقه‌ای مخالفیم.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به ادعای یک روزنامه ترکیه که گفته بود ایران در حال آموزش نیروهای نظامی سوریه است، اظهار کرد: سوریه نیازی به آموزش نیروهایش توسط جمهوری اسلامی ایران ندارد زیرا سوریه یک ارتش قدرتمند دارد که خود را برای درگیری با رژیم صهیونیستی آماده کرده است.

وحیدی در پایان گفت: سوریه در حال حاضر درگیر برخی مشکلات داخلی است و این مشکلات ناشی از وجود گروه‌های تروریستی و اعمال زشت تروریستی است که از آنها سر می‌زند.
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید