۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۴۸۰۶۵

قاسمپور پس از اخراج: روي نيمکت مي‌نشينم

ابراهیم قاسمپور گفت: سرپرست تيم در هتل به من گفت که آقاي شهبازي نمي‌خواهد شما روي نيمکت بنشينيد. من هم گفتم اخراجم کنند. نامه رسمي بزنند و اخراجم کنند تا از تيم بروم و تکليف خود را بدانم.
فارس - سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: امروز روي نيمکت‌ مي‌نشينم و منتظر نامه اخراجم هستم.
  
ابراهيم قاسمپور در خصوص عدم حضورش در نشست مطبوعاتي روز گذشته و همچنين اينکه عنوان کرده به علت مسائل و مشکلات در پرداخت قراردادش امروز روي نيمکت نمي‌نشيند، عنوان کرد: روز گذشته کاشي‌نژاد در نشست حاضر شد و قرار بود روي نيمکت ننشينم اما من تصميم گرفتم امروز مقابل سپاهان روي نيمکت بنشينم. مي‌خواهيم ببينيم آقايان هم اکنون چه مي‌کنند. اکنون در هتل حضور دارند و براي بازي عصر هم آماده هستند.

وي ادامه داد: سرپرست تيم در هتل به من گفت که آقاي شهبازي نمي‌خواهد شما روي نيمکت بنشينيد. من هم گفتم اخراجم کنند من سرمربي تيم هستم و تاکنون به تمام تعهدات خود عمل کرده‌ام. گردنم هم از مو باريک‌تر است. نامه رسمي بزنند و اخراجم کنند تا از تيم بروم و تکليف خود را بدانم.

سرمربي تيم مس درباره مشکلات قراردادش تصريح کرد: اين موضوع تنها براي من نيست براي افراد زياد ديگري هم هست که آن را درست کردند اما نمي‌دانم آقايان از قيافه من خوششان نمي‌آيد. اين يکسري کاري‌هاي اشتباه در گذشته بود و هم‌اکنون جوابگو نيستند. شايد اين از سادگي من بوده است. متاسفانه در اين فوتبال بايد همه دروغ بگويند و تمام مسائل را زير پا بگذاريم.

وي افزود: ديدم نمي‌توانيم با صداقت کار کنيم من هم تصميم گرفتم مثل آقايان کار کنم. ديديم آقايان جواب ما را نمي‌دهند. گفتيم شايد فشار بياوريم که کاري انجام دهند، يا اخراجم کنند يا به خواسته من عمل کنند. من تمام تعهدات خود را عمل کردم، اما آقايان هستند که 6 ماه دائم امروز و فردا مي‌کنند.

قاسمپور درباره جايگزيني او که مهدي محمدي عنوان شده يادآور شد: نمرده حلواي ما را هم خوردند. به هر حال حضورم روي نيمکت بستگي به آقايان دارد. منتظر نامه اخراجم هستم تا من هم راحت ‌شوم و پس از آن صحبت‌هاي زيادي خواهم داشت که مطرح مي‌کنم.


                  برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید

ارسال به دوستان