۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۴۸۹۱۴
انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۰-۱۰-۱۳۹۱

طالبان 21 سرباز ربوده شده پاکستانی را گلوله‌باران کرد

طالبان پاکستان در ساعات اولیه امروز 21 سربازی را که از پست‌های مرزی این کشور ربوده بودند، تیرباران کرده و همگی آن‌ها را کشت.
طالبان پاکستان 21 سربازی را که 3 روز پیش ربوده بودند در ساعات اولیه امروز تیرباران کرده و همگی آن‌ها را کشت.

به گزارش فارس، طالبان پاکستان در ساعات اولیه امروز 21 سربازی را که از پست‌های مرزی این کشور ربوده بودند، تیرباران کرده و همگی آن‌ها را کشت.

اجساد این سربازان امروز صبح در چهار کیلومتری شهر پیشاور، نزدیک یک اردوگاه نظامی کشف شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که 19 تن از این سربازان شناسایی شده اما 2 تن دیگر به علت شدت جراحات در صورت و بدن قابل شناسایی نیستند.

به گفته منابع امنیتی پاکستان، در بین اجساد کشف شده بدن نیمه جان یک سرباز نیز پیدا شده که به طور معجزه‌آسایی زنده مانده است.

همچنین روز گذشته ارتش پاکستان اعلام کرد که یکی از سربازان ربوده شده توانسته است از دست شبه‌نظامیان فرار کند.

لازم به ذکر است که جنبش «تحریک طالبان پاکستان» مسئولیت کشتار این سربازان را به عهده گرفته است.

این حادثه در حالی رخ داده است که از چند روز پیش رسانه‌های پاکستان خبر از آمادگی طالبان برای انجام مذاکره با ارتش را داده بودند که با توجه به تحرکات روزهای گذشته این جنبش این امر محتمل به نظر نمی‌رسد.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت