۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۱۰۲
انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۱

خاتمی تکذیب کرد: نه نامه‌ای نوشته‌ام نه هاشمی واسطه بوده است

سیدمحمد خاتمی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه وی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشته و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آن را به رهبر انقلاب رسانده است، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، خاتمی در دیدار جمعی از اعضای یک سایت خبری اظهار کرد: خبر نامه‌نگاری بنده به رهبری با وساطت آقای هاشمی به کلی دروغ است.

وی تاکید کرد: اگر بخواهم این کار را بکنم، خودم مستقیماً این کار را انجام خواهم داد. نه نامه‌ای نوشته شده و نه آقای هاشمی واسطه بوده است.

برچسب ها: خاتمی ، تکذیب ، نامه‌ ، هاشمی ، واسطه
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید