۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۶۴۴
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۹-۱۰-۱۳۹۱

مرگ خاموش خانواده تهرانی بر اثر گازگرفتگی

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ اعضای یک خانواده در پی گازگرفتگی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساعت 19:40 روز دوشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 80 را به محل حادثه واقع در خیابان کارون اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه همسایه‌های این خانواده تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان اقدام به بازکردن در خانه کرده بودند، گفت: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل که یک ساختمان مسکونی 80 متری بود با پیکر بی‌جان یک زن و شوهر و فرزند پسر 13 ساله‌شان روبه رو شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان این افراد را از خانه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس تهران پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ هر سه عضو این خانواده را تایید کردند.

ملکی، رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب وسایل گازسوز را علت بروز این حادثه اعلام کرد و به ایسنا گفت: در بررسی کارشناسان سازمان آتش نشانی مشخص شد که لوله دودکش بخاری این واحد مسکونی در سطل آب قرار داده شده بود و همین موضوع سبب مسمومیت اعضای این خانواده با گاز منوکسیدکربن و مرگ آنان شده است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید