۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۵۳۷۳

توپچی ها و فراموشی ژانویه تلخ

با کسب تنها دو پیروزی از هشت بازی در مجموع رقابت ها،ژانویه ماه بسیار بدی برای شاگردان آرسن ونگر بوده در حالی که استوک پس از تعطیلات زمستانی ژانویه هنوز به دنبال نخستین پیروزی است.
سایت گل -  ناچو مونرئال خرید جدید توپچی ها به تازگی از مالاگا به آرسنال پیوست و به دنبال  مصدومیت کایئران گیبس به احتمال فراوان در مصاف با استوک سیتی این مدافع اسپانیایی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.ظاهرا قرار گرفتن این بازیکن 26 ساله در ترکیب اصلی تنها تغییر ارسنال برای این بازی خواهد بود در حالی که میکل آرتتا هافبک بازیساز و خلاق توپچی ها پس از رهایی از بند مصدومیت می تواند در  این بازی تیمش را از روی نیمکت دخیره ها همراهی کند.

فرانسیس کوکیولین پس از سپری کردن مصدومیتش ممکن است به ترکیب بازگردد اما فابیانسکی همچنان از ناحیه زانو مصدوم و به این بازی نمی رسد.

در سوی دیگر استوک سیتی،برک شیا مدافع را در لحظه های پایانی نقل و انتقالات زمستانی خریداری کرد اما این مدافع 22 ساله آمریکایی که از اف سی دالاس آیالات متحده آمریکا راهی انگلستان شده باید برای بازی کردن تا صدور ویزا صبر کند.

آنها همچنین موفق شدند تا جک باتلند را از بیرمنگام خریداری کنند اما آسمیر بگوویچ به احتمال فراوان همچنان در درون دروزاه به کارش ادامه می دهد.در باقی پست ها ظاهرا تونی پالیس سرمربی استوک سیتی از همان ترکیبی استفاده خواهد کرد که در جریان تساوی برابر ویگان تیمش را به میدان فرستاد،بخصوص پس از آنکه باشگاه کوئینز پارک رنجرز نتوانست پیتر کراوچ مهاجم بلند قامت حال حاضر استوک را بخدمت بگیرد.




برچسب ها: آرسنال ، بیرمنگام
ارسال به دوستان