۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۵۷۲۷۴

اولدترافورد تبريز را براي عرب‌ها جهنم مي‌كنيم

اکبر میثاقیان چک می‌زند تا به بازیکن شوک وارد کند و تونی هم اینگونه شوک وارد می‌کند.
سایت گل - قاسم دهنوی، هافبک ۳۱ ساله تراکتورسازی درباره شرایط این روزهای این تیم پرطرفدار می‌گوید: «شرایط خوب است اما از نظر مالی کمی مشکل داریم. البته تمام تیم‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و تراکتور هم یکی از تیم‌هاست. ضمن اینکه باید تشکر کنم از سردار جعفری که تلاش می‌کند تا این مشکلات برطرف شود. تراکتورسازی نماد استان آذربایجان است و اگر این مشکلات ادامه داشته باشد دودش به چشم مردم می‌رود. برای ما بازیکنان این مشکلات مهم نیست. چرا که برای مردم بازی می‌کنیم و تلاش‌مان را دوچندان می‌کنیم تا برای تراکتورسازی موفقیت به دست بیاوریم.»

حرکات تونی اولیویرا در کنار زمین به سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده. دهنوی در این باره می‌گوید: «وقتی صحنه خوابیدن اولیویرا را دیدم باورم نشد و کپ کردم. می‌ترسم برای اولیویرا اتفاقی بیفتد. او باید حواسش به سلامتی‌اش باشد. البته مربیان دیگر یک جور ناراحتی خود را نشان می‌دهند و تونی هم اینطور. او صلاح دانست با این حرکت به بازیکن و تیم شوک وارد کند. اکبر میثاقیان چک می‌زند تا به بازیکن شوک وارد کند و تونی هم اینگونه شوک وارد می‌کند.»

دهنوی در ادامه می‌گوید: «از حرکت تونی حیرت‌زده شدم. یک لحظه فکر کردم او وسط بازی خوابش برده! تونی تعصب بالایی به تراکتورسازی دارد اما امیدوارم مشکلی برای سلامتی‌اش پیش نیاید.»

قرار است طرفداران تراکتورسازی روز بازی این تیم مقابل الجزیره لباس قرمز بپوشند و ورزشگاه يادگار امام را شبيه اولدترافورد کنند. دهنوی در این باره می‌گوید: «شنیدم که قرار است هواداران تراکتورسازی با لباس قرمز به ورزشگاه بیایند. مطمئن باشید با حمایت تماشاگران اولدترافورد تبریز را برای عرب‌ها تبدیل به جهنم می‌کنیم. و یک روز تاریخی را رقم می‌زنیم.»




برچسب ها: اولدترافورد ، تبریز
ارسال به دوستان