۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۳-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۰۶۴۸
انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۳-۱۲-۱۳۹۱

تخفیف 20 تا 30 درصدی هتل‌های پایتخت در نوروز 92

معاون استانداری تهران از ارائه تخفیف توسط مراکز گردشگری و هتل های پایتخت در ایام نوروز خبر داد.

محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد استقبال از بهار در استان تهران تشکیل شده است گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی توسط این ستاد تمام شهرداری ها و دهیاری های استان تهران موظف اند تا به نظافت شهر، لکه گیری خیابان ها، رنگ آمیزی، توسعه فضای سبز، توسعه پارک ها و ... بپردازند.

وی با بیان اینکه از 15 اسفند ماه در تمام استان هیچ عملیات حفاری صورت نمی گیرد افزود: در صورت ضرورت حفاری فقط فرمانداری ها امکان ارائه مجوز به دستگاه های ذی ربط را دارند.

محمودی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ستاد استقبال از بهار تمامی مراکز گردشگری، هتل ها و ... به شهروندان تهرانی و کلیه گردشگران تخفیف 20 تا 30 درصدی ارائه خواهند کرد.
ارسال به دوستان
رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد