۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۹۵۲۵

راجرز: بدون سوارز هم می‌توانیم

سرمربی لیورپول تاکید کرد تیمش با پیروزی پر گل برابر نیوکاسل نشان داده می‌تواند بدون ستاره گلزن تیمش هم حریفان را شکست دهد.
فارس - لیورپول در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 6 بر صفر در خانه نیوکاسل به برتری رسید.

این دیدار در حالی برگزار شد که لوییس سوارز، مهاجم لیورپول نخستین جلسه محرومیت خود را سپری می‌کرد. او به دلیل گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی با 10 جلسه محرومیت روبه‌رو شده است.

نبود او خدشه‌ای به عملکرد لیورپول وارد نکرد زیرا جوردن هندرسن و دنیل استاریج، دنیل اگر و فابیو بورینی برای قرمزها گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که لیورپول خود را برای دربی مرسی ساید در هفته آینده آماده می‌کند. برندن راجرز معتقد است این نتیجه می‌تواند روحیه بازیکنان تیمش را بالا ببرد زیرا هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

«هفته گذشته برای همه ما سخت بود. تمام هفته با لوییس صحبت می‌کردم. آن موضوع برای ما تمام شده و دیگر نمی‌خواهیم در مورد آن حرف بزنیم. او 10 جلسه محروم شده است. برنامه ما بر این اساس است که او را در اوج آمادگی نگه داریم. بدون لوییس باید این دیدار را می‌بردیم که این کار را انجام دادیم. باید بدون او هم به کارمان ادامه دهیم. در این فصل سوارز برای ما فوق العاده کار کرده ولی ما بازیکنان دیگری هم داریم که بتوانند پیروزی را به اردوی مان بیاورند.»

لیوپول از ابتدا تا انتهای بازی عملکردی عالی داشت. گل دقیقه ۳ دنیل موجب بالا رفتن روحیه بازیکنان برای کل بازی شد.

راجرز در این مورد گفت: شروعی فوق العاده برای ما بود. خیلی عالی بودیم و پرسینگ حریف را هم به بهترین شکل اجرا کردیم. به عقیده من استاریج می‌تواند به یکی از بهترین مهاجمان اروپا در 3 سال آینده بدل شود. باید به او شانس بیشتری برای حضور در زمین بدهم. او قدرتمند است و با سرعت بسیاری بازی می‌کند.


برچسب ها: راجرز ، سوارز
ارسال به دوستان