۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۰۹۷۴

نویر: می‌خواستیم نتیجه بگیریم

دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: رویارویی با دورتموند چالشی بود که می‌خواستیم از آن نتیجه خوبی بگیریم.
فارس - مانوئل نویر که شب گذشته در جدال هفته سی و دوم بوندس‌لیگا در ورزشگاه زیگنال‌ایدونا پارک مقابل بورسیادورتموند به میدان رفت و در تساوی یک بر یک سهیم شد، اظهار داشت: دورتموند شروع خوبی در بازی داشت. در حالیکه ما از اواسط نیمه اول بهتر کار کردیم و در نیمه دوم نیز بیشتر سعی به کنترل بازی کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به فشار  بازی‌های هفته قبل، حضور در این بازی برای ما راحت نبود اما در کل عملکرد خوبی در زمین داشتیم.

نویر اضافه کرد: رویارویی با دورتموند، دیداری دوستانه و تدارکاتی نبود. این دوئلی در بالاترین سطح بود. هر چند قهرمانی خود را از چند هفته قبل اعلام کرده بودیم اما به هر حال مثل همیشه رویارویی با دورتموندی چالشی بود که می‌‌خواستیم نتیجه‌ خوبی از آن بگیریم.

در این دیدار که در حضور 80645 نفر در ورزشگاه خانگی زردپوشان برگزار شد و دو تیم برتر ژرمن‌ها و لیگ قهرمانان اروپا بیشتر نفرات اصلی خود را به همراه نداشتند، کوین کرویتس در دقیقه 11 برای دورتموند و ماریو گومس در دقیقه 23 برای بایرن گل زدند. ضمن آنکه ضربه پنالتی دقیقه 60 روبرت لواندوفسکی توسط نویر مهار شد. در این دیدار مونیخی‌ها در دقیقه 64 رافینا مدافع برزیلی خود را به خاطر دریافت کارت قرمز دوم اخراج شده دیدند.



برچسب ها: نویر ، بایرن مونیخ
ارسال به دوستان