۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۴۲۸۱
انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۲

نرم افزار جالب افزایش سرعت اینترنت

cFosSpeed این امکان را برای شما فراهم می نماید تا سرعت اتصال به اینترنت خود برای وبگردی را به میزان عالی افزایش داده ودفعات دانلود وپاسخگویی را کاهش دهید. این نرم افزار برای علاقمندان به انجام بازی ها بصورت آنلاین، شبکه های Peer to Peer  و طرفداران استفاده ازصدا و موسیقی آنلاین شناخته شده می باشد .

cFosSpeed یک دایور شبکه می باشد که خود را به اتصالات موجود اینترنت متصل می نماید تا بدین وسیله با استفاده از تکنیک  Traffic Shaping یا "شکل دهی به ترافیک” انتقال اطلاعات را بصورت عالی بهینه سازی نماید. شکل دهی ترافیک در واقع روشی برای بهینه سازی ترافیک اینترنت می باشد. این ویژگی بیشترین سرعت درعین اطمینان از کمترین میزان پینگ (Ping) را فراهم می نماید. می توانید از این نرم افزار برای یک روتر و یا یک مودم DSL ویا کابلی استفاده نمایید. بعلاوه می توانید از cFosSpeed برای انواع دیگرروشهای اتصال به اینترنت استفاده نمایید ، حتی اگر در حال استفاده از یک اتصال اینترنت می باشید.

cFosSpeed از گونه های متنوعی از اتصالات مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و غیره پشتیبانی می نماید. در واقع این نرم افزار دو هدف کلی را دنبال می نماید: نگه داشتن تاخیرهای شبکه (دفعات پینک) به میزان کم، به منظورارائه بیشترین میزان پاسخگویی برای برنامه های کاربردی تحت وب. و بهبود قابلیت عبوردهی اطلاعات به وسیله جلوگیری از ازدحام شبکه.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر