۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۷۳۷۰
انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۰۳-۱۳۹۲

"وام" همچنان در صدر درخواست تهرانی‌ها

افرادی که پیشنهادات، شکایات و مسائل و درخوست‌های خود را از طریق این سامانه با دولت در میان می‌گذارند حداکثر طی 72 ساعت می‌توانند پاسخ خود را دریافت کنند.

مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری تهران درخواست وام را مهمترین مطالبه شهروندان تهرانی عنوان کرد و گفت: درخواست‌ها حداکثر تا 72 ساعت پاسخ داده می‌شود.

محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سامانه "سامد" (سامانه ارتباط مردم و دولت) گفت: از زمانی که مدت فعالیت این سامانه دو برابر شده و تعداد خطوط تلفن آن افزایش یافته، و روزانه به حدود 1500 تلفن پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته این سامانه به 174 هزار تلفن پاسخ داده بود واین حجم از پاسخگویی از طریق سامانه نه تنها به کاهش هزینه شهروندان تهرانی منجر شده بلکه میزان تردد درون شهری را کاهش داده است.

مدیرکل پاسخگویی به شکایات استانداری با بیان اینکه شماره 111 "سامد" تهران پل ارتباطی بین شهروندان پایتخت با دولت است، اضافه کرد: افرادی که پیشنهادات، شکایات و مسائل و درخوست‌های خود را از طریق این سامانه با دولت در میان می‌گذارند حداکثر طی 72 ساعت می‌توانند پاسخ خود را دریافت کنند.

به گفته فیضی، درخواست وام عمده‌ترین درخواست شهروندان تهرانی است و مواردی نیز در حوزه درمان است که با توجه به اعتباری که نهاد ریاست جمهوری در اختیار وزارت بهداشت و استانداری قرار داده، فردی نیست که در سیستم دولتی با مشکل درمان مواجه باشد.

وی تاکید کرد: هر شهروندی که به استانداری مراجعه کند حتی اگر تحت پوشش هیچ نوع بیمه‌ای نیز نباشد، بیمه و کارت درمان برای افراد صادر می‌کنیم و به هر میزانی که برای جراحی نیاز باشد در مراکز دولتی انجام می‌شود.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید