۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۱۱۶
انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۷-۰۳-۱۳۹۲

عارف: ایجاد معاونت اقوام و مذاهب/ اجرای اصل 15 قانون اساسی

 محمدرضا عارف با بیان اینکه "مساله اشتغال امروزه یکی از نیازهای جامعه است"، گفت: با ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال، مشکل اشتغال جوانان را حل خواهم کرد.

به گزارش ایسنا ، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه در دیدار با مردم کردستان و سخنرانی در جمع آنها در مسجد والی شهر سنندج، اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند از دولت اصلاحات با درد و رنج و مشکلات شما مردم عزیز آگاه هستم و در حد توان خود برای حل آنها تلاش می‌کنم.

وی خطاب به جمع حاضر افزود: امروز من دست یاری خود را به سوی شما مردم عزیز دراز کرده‌ام تا با همفکری و استفاده از خرد جمعی شما شاهد پیشرفت و توسعه استان کردستان باشیم و غبار محرومیت را در همه ابعاد از چهره شهر بزداییم. من در جریان مطالبات و خواسته‌های به حق شما کردهای غیور هستم و با تاسیس معاونت اقوام و مذاهب به خواسته‌های شما پاسخ خواهم داد.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان کردستان، ورود گرد و غبار و ریزگردها را مشکلی جدی دانست و اظهار کرد: در دولت من برای حل مشکلات زیست محیطی استان کردستان از جمله جلوگیری از ورود گرد و غبار و ریزگردها از کشورهای همسایه تلاش خواهد شد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بیان اولویت‌های کاری خود برای توسعه کشور پرداخت و تاکید کرد: توسعه و پیشرفت استان‌های مرزی و استفاده از مدیران بومی در اولویت‌های برنامه‌های کاری من قرار دارد.

وی با بیان اینکه "حداکثر بهره را از نیروهای نخبه کردستان خواهم برد"، ادامه داد: تنوع قومیت‌ها یک مزیت برای کشور است و آن را موافق وحدت ملی می‌دانم.

معاون اول دولت هشتم با تاکید بر اینکه "باید حداکثر استفاده خود را از قانون اساسی ببریم"، افزود: بر اجرای اصل 15 قانون اساسی اهتمام جدی خواهم کرد و پیگیر مطالبات و خواسته‌های به حق مردم هستم.

عارف تقویت کشاورزی، توسعه گردشگری، صنعتی کردن استان کردستان، توسعه صنایع دستی، تقویت بازارچه‌های مرزی و رونق فضای کسب و کار را از جمله برنامه‌های دولت خود عنوان کرد و گفت: سالانه با ایجاد یک میلیون فرصت شغلی، مشکل بیکاری را حل خواهیم کرد و کمر گرانی را خواهیم شکست.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین تصریح کرد: تامین مسکن برای جوانان و توجه به حقوق شهروندی را نیز به طور جدی دنبال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه "در دولت من همه ادیان و اقوام مورد احترام هستند"، خطاب به جمع حاضر اظهار کرد: رای شما پیام‌آور آزادگی، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و نوید دهنده امید و پیروزی است و امیدوارم با حضور شما مردم عزیز در 24 خرداد حماسه‌ای دیگر را خلق کنیم.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان