۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۴۹۲۶
انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۲

دانلود مجله الکترونیکی گیمفا پلاس

مجله ی الکترونیکی/تخصصی گیمفاپلاس:دیجیتال که به جرات پرمخاطبترین و مدرن ترین مجله ی گیم ایران حتی میان مجلات چاپی به شمار میرود،هشتمین شماره ی خود را نیز تجربه کرد و در حال حاضر در دسترس مخاطبین و دوستداران گیم قرار گرفته است. این شماره ویژه نامه ی نمایشگاه E3 2013 می باشد که با سعی و تلاش تحریریه ی حرفه ای گیمفا در قالب گزارش کاملی از کنفرانس ها و معرفی ۵۹ بازی برتر نمایشگاه، خدمت شما ارائه شده است. همچنین مصاحبه اختصاصی گیمفا با آهنگساز بزرگ، Austin Wintory نیز از مطالب خواندنی این شماره می باشد .

در بخش اول این شماره مثل همیشه با بخش "چه خبر از سایت” مواجه خواهید شد که اختصاص داره به آخرین اخبار مهم منتشر شده در وب سایت گیمفا. در ادامه و در قسمت Preview،‌ پیش نمایش دو عنوان Watch Dogs و Payday 2 را خواهید خواند.


در بخش ویژه هجدهمین نمایشگاه سالیانه ی سرگرمی های دیجیتال – E3 – گزارش کاملی از کنفرانس های E3 و در ادامه ی آن بررسی تک تک عناوین برتر نمایشگاه می باشد که تعداد این عناوین به ۵۹ بازی می رسد و سعی شده شما در جریان تمامی ریویدادهای مهم نمایشگاه قرار بگیرید.


بخش Pause که از شماره پیش در مجله قرار گرفته و مورد استقبال قرار گرفته بود این بار هم مطالب خواندنی به همراه خواهد داشت.


یکی از مهمترین بخش های این شماره مصاحبه اختصاصی گیمفا با Austin Wintory آهنگساز برجسته و نامزد جایزه مطرح Grammy به خاطر ساخت موسیقی زیبای بازی Journey می باشد که بابت تهیه ی این مصاحبه از عماد عامری عزیز تشکر می کنیم.


در بخش Review نیز مثل همیشه چند بازی منتشر شده در ماه اخیر را مورد بررسی قرار دادیم. یک نکته در مورد نقد بازی The Last of Us و آن اینکه این نقد توسط شایان فارسی نوشته شده و با نقد منتشر شده در وب سایت گیمفا متفاوت است.

در پایان نیز بخش Technolgy و Picture+ قرار دارند.


برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر