۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۸۹۸۳۳
انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۲

بررسی تاسیس «دانشگاه احمدی‌نژاد» در مجلس

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: این کمیسیون قطعا موضوع «دانشگاه احمدی‌نژاد» را بررسی کرده و طبق قانون تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علیرضا خسروی نماینده تربت‌حیدریه با اشاره به تصمیم رئیس‌جمهور سابق مبنی بر تاسیس «دانشگاه» گفت: ظاهرا آقای احمدی‌نژاد در زمان ریاست جمهوری خود مجوز تاسیس دانشگاه را از شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت کرده‌ است.

وی افزود: این موضوع در کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس نیز مطرح شده ولی اعضای کمیسیون نظر قطعی خود را اعلام نکرده‌اند.

خسروی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» قطعا موضوع «دانشگاه احمدی‌نژاد» را بررسی و طبق قانون تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» خاطرنشان کرد: این کمیسیون براساس مُرّ قانون عمل کرده و هرآنچه به صلاح مملکت باشد به آن تاکید خواهد کرد.

اضافه می‌شود، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در روزهای پایانی فعالیت خود از تاسیس دانشگاه بین‌المللی خبر داد./
پایان پیام

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!