۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۲۹۰۲۴۰
در هفته چهارم لیگ برتر

اولین پیروزی گسترش فولاد رقم خورد

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های گسترش فولاد و نفت تهران و ملوان بر حریفان خود غلبه کردند و بازی مس و ذوب آهن با تساوی بدون گل پایان یافت.
عصر ایران - در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های گسترش فولاد و نفت تهران و ملوان بر حریفان خود غلبه کردند و بازی مس و ذوب آهن با تساوی بدون گل پایان یافت.

امشب در ادامه مسابقات لیگ برتر، گسترش فولاد موفق شد در تبریز فجر سپاسی را 2 بر صفر شکست دهد و اولین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آورد.

مهرداد بایرامی و سامان نریمان جهان در دقایق 65 و 91 برای تبریزی ها گلزنی کردند.

گسترش فولاد با این برد 5 امتیازی شد و به رتبه نهم جدول لیگ برتر رسید.

در دیگر بازی هفته چهارم، نفت تهران در زمین خودش 2 بر 1 از سد راه آهن گذشت. رضا نوروزی و محمدامین حاج محمدی گلزنان نفت در این بازی بودند و تک گل راه آهن را بهادر عبدی زد.

نفت تهران با این برد 7 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول جای گرفت و راه آهن نیز با 5 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.  

ملوان نیز در خانه خودش با گل های رافخایی و زارع از سد استقلال خوزستان گذشت. ابراهیم صالحی در دقیقه 90 زننده تک گل استقلال خوزستان در این بازی بود.

ملوان با این برد 4 امتیازی شد و به رتبه یازدهم جدول لیگ برتر رسید و استقلال خوزستان با 5 امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ جای گرفت.   

در کرمان نیز مس با ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.

ذوب آهن با این تساوی 2 امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول جای گرفت. مس نیز با با 3 امتیاز یک پله بالاتر از ذوب آهن و در رده چهاردهم جدول لیگ جا خوش کرد.



ارسال به دوستان