۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۰۲۵۶
انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۲

پلیس امنیت اخلاقی: هرماه از پوشش مردم در سطح شهر فیلمبرداری می کنیم/ وضعیت حجاب تغییری نکرده است

رئیس پلیس امنیت اخلاقی با اعلام اینکه وضعیت حجاب در پنج سال گذشته تغییری نکرده است گفت: پلیس به منظور رصد وضعیت حجاب در کشور هرماه از وضعیت پوشش در سطح شهر فیلمبرداری می کند.

سرهنگ مسعود زاهدیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: مصادیق بدحجابی نسبت به سالهای گذشته هیچ تغییری نکرده است و پلیس تعیین کننده این مصادیق نیست. ما فقط قانون را اجرا می کنیم و مصادیق را کمیته ویژه ای که با حضور دستگاهها در وزارت کشور تشکیل شده تعیین می کند.

وی ادامه داد: پلیس هرماه از وضعیت حجاب افراد در سطح کلانشهرها فیلم می گیرد تا وضعیت حجاب و تغییرات آن را رصد کند. در پنج سال اخیر وضعیت حجاب تغییری نکرده و تنها بنا به شرایط فصل رنگ لباس و مدل آن دچار تغییر شده است. البته مصادیق بدحجابی با برگزاری کلاس های آموزشی به ماموران آموزش داده شده و آنها با این مصادیق برخورد می کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی با اشاره به اینکه شرکتهای خصوصی اجازه ندارند کارمندانشان را مجبور به استفاده از لباسهای نامناسب کنند، افزود: پلیس امنیت اخلاقی در صورت شکایت یا ارائه گزارش در مورد مجبور کردن افراد به استفاده از لباس نامناسب یا آرایش غیرمتعارف پلیس وارد موضوع شده و با مسئولان این شرکتها برخورد می کند.
ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان