۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۵۲۹
انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۲

خودروهای چینی-ژاپنی در راه ایران

خودروساز داخلی در توافق خود با خودروساز چینی به دنبال آن است که بتواند برروی این پلت‌فرم ژاپنی علاوه بر مدل خودروی چینی، خودروهای دیگری را نیز تولید و عرضه کند.
یک خودروی چینی که با استفاده از پلت‌فرم کپی شده یک خودروی ژاپنی طراحی شده است توسط یکی از خودروسازان بزرگ داخلی تولید خواهد شد.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، یکی از خودروسازان بزرگ داخلی با یکی از خودروسازان چینی برای تولید یک مدل خودروی چینی در ایران به توافق رسیده است.

طبق این توافق یکی از خودروهای چینی که پلت‌فرم آن نمونه‌ای کپی شده از پلت‌فرم یک خودروی ژاپنی است در ایران تولید خواهد شد.

خودروساز داخلی در توافق خود با خودروساز چینی به دنبال آن است که بتواند برروی این پلت‌فرم ژاپنی علاوه بر مدل خودروی چینی، خودروهای دیگری را نیز تولید و عرضه کند.

خودروسازان چینی معمولا محصولات خود را با استفاده از پلت‌فرم کپی شده خودروهای خارجی به ویژه خودروهای ژاپنی تولید می‌کنند. البته کیفیت این پلت‌فرم‌ها به دلیل آنکه تحت لیسانس نبوده و نمونه کپی شده است، در حد کیفیت پلت‌فرم‌های اصلی نخواهد بود.

توافق با خودروسازان چینی برای تولید خودروهای چینی در ایران یکی از راهکارهای خودروسازان بزرگ کشور برای مقابله با تحریم‌های صنعت خودرو بوده است.
برچسب ها: خودروهای چینی
ارسال به دوستان
۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس)