۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۴۷۶۱
انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۷-۰۶-۱۳۹۲

وزیر کشور سابق مشاور فیروزآبادی شد

سردار نجار با حکم سرلشکر فیروز‌آبادی به عنوان مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور صنعت دانش و فناوری منصوب شد.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حکم سرلشکر فیروز‌آبادی خطاب به سردار نجار آمده است: با استعانت از خدای سبحان و به استناد اختیارات تفویضی فرمانده معظم کل قوا و با توجه به سوابق ارزشمند خدمتی دانش و تجارب ارزنده و آگاهی‌های مفید که عهده‌دار مسئولیت‌های خطیر بوده‌اید به موجب این حکم شما را که از اعضای باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشید و از سوابق نورانی در دفاع مقدس برخوردارید به عنوان مشاور عالی خود در امور صنعت دانش و فناوری منصوب می‌کنم.

لازم به ذکر است سردار مصطفی محمد‌نجار در دولت‌های نهم و دهم به ترتیب عهده‌دار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)