۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۵۳۸۲
انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۲

بازگشت نماینده رهبری به بدرقه رییس جمهور بعد از 7 ماه (+عکس)

نماینده رهبری از بهمن 91 تا پایان دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در مرداد 92 در هیچ یک از مراسم های بدرقه رسمی رئیس جمهور در سفرهای خارجی اش حضور نیافت.
نماینده رهبری بعد از گذشت هفت ماه به مراسم بدرقه رسمی رییس جمهور در سفر خارجی بازگشت.

به گزارش عصر ایران، حسن روحانی رئیس جمهور روز پنجشنبه با بدرقه رسمی محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری، تهران را به مقصد  بیشکک پایختت قرقیزیستان ترک کرد.

نماینده رهبری از بهمن 91 تا پایان دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در مرداد 92 در هیچ یک از مراسم های بدرقه رسمی رئیس جمهور در سفرهای خارجی اش حضور نیافت.

سفر به مصر در بهمن 91 و سفر به عراق در مرداد 92 نخستین و آخرین سفر احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری بودند که بدون حضور نماینده ای از سوی رهبری در مراسم بدرقه و استقبال در تهران انجام شدند. احمدی نژاد در این مدت به کشورهای ونزوئلا، ترکمنستان، بنین، نیجر، غنا، ونزوئلا، تیر و روسیه نیز سفر کرد.

تا پیش از این همیشه نماینده از سوی رهبری در مراسم بدرقه و استقبال از رئیس جمهور در سفر خارجی وی حاضر می شدند.

معمولا از طرف رهبری، محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری یا علی اکبر ولایتی مشاور رهبری در امور بین الملل در مراسم استقبال یا بدرقه رئیس جمهور در سفرهای خارجی حاضر می شوند.
































































ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان