۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۶۹۷
انتشار: ۱۶:۴۹ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۲

هوای تهران در وضعیت ناسالم

 بنابر اعلام مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل محیط‌زیست استان تهران هوای تهران به دلیل غلظت بیشتر از حدمجاز ذرات معلق در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای استان‌تهران ضمن اعلام وضعیت سالم سایر آلاینده‌ها از بیماران قلبی، ریوی و افراد سالمند درخواست شده که در فضاهای باز تردد کمتری داشته باشند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شد که کلیه افراد به ویژه سالمندان و کودکان از تردد غیرضروری در معابر و انجام فعالیت‌های شبیه بدنی و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز پرهیز کنند.

علاوه بر آن از دارندگان وسایل نقلیه شخصی درخواست شده تا حد ممکن از وسایل نقلیه‌عمومی استفاده کرده و از هرگونه فعالیت موجب تشدید آلایندگی هوا مانند سوزاندن ضایعات، عملیات قیرکاری و تردد با وسایط نقلیه معیوب خودداری کنند.
ارسال به دوستان
دادستان تهران: ۵ خودرو متعلق به کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود سیلاب در جیرفت/ 6 فوتی و 8 مفقودی شمس‌آذر از آسمان به زمین؛ سقوط آزاد شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم واشنگتن‌ پست: حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است ترکیب استقلال برای نبرد با السد مشخص شد؛ نکونام به دنبال شگفتی‌سازی مورینیو و اعتراض خلاقانه با لپ‌تاپ؛ داور کارت زرد نشان داد (+فیلم) ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره شهادت نصرالله: خاورمیانه منطقه امن‌تری شد ترکیب سرخپوشان برای نبرد با پاختاکور مشخص شد نتانیاهو: جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم ورزشگاه تختی آماده میزبانی از پرسپولیس؛ اما بدون گیت! لیورپول در تلاش برای حفظ صلاح؛ عربستانی‌ها دست بردار نیستند منچستریونایتد در دوراهی؛ ماندن تن‌هاخ یا پرداخت غرامت سنگین؟ جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران